İŞİNİZE YARAYABİLİR TIKLAYINIZ! .mail: info@yabanhikayesi.com
HARİTALAR
Wikiloc : bisikletrotalari

Yayınlar, fotoğraflar ve içerikler izinsiz kullanılamaz!!!

4 Kasım 2013 Pazartesi

BİSİKLETLE ALADAĞLAR (RİNG) TURU 5. GÜN (Kamışlı-Yahyalı)

Rotaları aşağıda paylaşılmış olan wikiloc sitesinden telefonunuza yada GPS cihazınıza yükleyerek daha detaylı inceleyebilirsiniz. Telefonunuza yüklemek için buradan yardım alabilirsiniz!!!

Artık Bisikletle Aladağlar çevresinde ki ring turumuzun sonuna yaklaşıyoruz. Kazasız belasız geldiğimiz bu ana kadar, turu planlarken hesaba kattığımız yağış son günde geleceği sinyallerini vermeye başlamıştı. Akşama Yahyalı'ya yetişebilmek umuduyla  tüm ggücümüzle yükleniyoruz pedallara. Şans yine bizi bırakmıyor ve turun başından beri olduğu gibi yyaklaşan fırtınaya inat rüzgar bizi önüne alıyor ve adeta bizi uçururcasına itekliyor. Öyle şiddetli esiyor ki rampalarda dahi pedal çevirmeden gidrer durumdaydık. Bu rüzgar önümüzden ya da yandan esiyor olsaydı hem ilerleyemez hemde kesinlikle dengeyi kaybederek düşebilirdik. Çamardı ilçesine girmiyor çevre yoldan Çukurbağ Köyüne doğru ilerliyoruz. Artık tüm ihtişamıyla Demirkazık zirvesi karşımızda adeta büyülüyor bizleri. Malesef yaklaşan fırtına ve yağış nedeniyle Çukurbağ Köyünde de oyalanmadan yolumuza devam ediyoruz. Çukurbağ Köyü'nde kamping alanları mevcuttur.  Burada kalınarak doğa yürüyüşü ve kaya tırmanışları yapılabilir.  Sulucaova köyünden sonra Dundarlı Kasabası arası her anlamda muhteşem bir yol. Arkada Demirkazık,  karşıda Erciyes Dağı ve tekerimizin altında çok güzel bir stabilize yol ve hafif  eğimle iniş. Daha ne olsun ki. Dundarlı da bir yorgunluk çayı içerek Çadırkaya Köyüne doğru devam ediyoruz. Çadırkaya Köyünden sonra Yahyalı-Kayseri karayoluna çıkarak 20 kilometrelik asfalt yolda rüzgarı bu kez karşımıza alarak Yahyalı'ya ulaşıyoruz. Çok şanslıyız ki hem fırtınaya yakalanmadan hemde akşamın karanlığına kalmadan hem son günü hem de turumuzu bitiriyoruz.

Çamardı

Çukurbağ Köyu ve Demirkazık Zirvesi

Dundarlı

Çadırkaya Köyüne adını veren çadıra benzer kaya parçası

Çadırkaya Ķöyü

Yükseklik Profili

Zorluk Derecesi :Toplamda 105 km. olan, ZOR bir parkurdur.
Hangi mevsimde yapılır: Kış Mevsimi ve yağışlı havalar haricinde her zaman yapılabilir.
Bisiklet Seçimi : Dağ ve Dişli tekerlekleri olan Tur Bisikleti için uygundur.
Yol Yapısı :Belemedik Köyüne kadar stabilize toprak yoldur, diğer bölümler asfalttır.
Başlangıç Noktası : Kamışlı Köyü.
Bitiş Noktası :Yahyalı.
Su Kaynakları : Yol boyunca Doğal Su kaynakları ve yerleşim yerleri mevcuttur.
Alış-Veriş Alanları : Yerleşim yerleri dışında alış veriş alanı yoktur.
Konaklama : Çukurbağ Köyünde pansiyon ve kamp alankarı  bulunmaktadır.
DİKKAT!!! Herhangi bir kaza riskine karşılık kesinlikle en az iki kişile gidiniz ve bir yakınınıza gideceğiniz konumu bildiriniz!!!

Google Maps Harita Görüntüsü

GPS ve rota verilerini buradan indirerek daha detaylı inceleyebilirsiniz...

GPS ve rota verilerini üye olmadan DROPBOX üzerinden buradan indirebilirsiniz.

Başka bir rotada görüşmek üzere...