İŞİNİZE YARAYABİLİR TIKLAYINIZ! .mail: info@yabanhikayesi.com
HARİTALAR
Wikiloc : bisikletrotalari

Yayınlar, fotoğraflar ve içerikler izinsiz kullanılamaz!!!

17 Kasım 2013 Pazar

ANT-045 TOPÇAM-ÇALTICAK-KARGICAK-BELDİBİ

Rotaları aşağıda paylaşılmış olan wikiloc sitesinden telefonunuza yada GPS cihazınıza yükleyerek daha detaylı inceleyebilirsiniz. Telefonunuza yüklemek için buradan yardım alabilirsiniz!!!





Bugün ki rota için farklı bir kaç alternatif parkur belirlemiştik. Ancak sabah tura yalnız çıkıyor olmamı fırsat bilerek bugün ki turu farklı bir boyuta taşıyor ve  keyif turuna çeviriyorum. Son zamanlarda merak saldığım olta balıkçılığıyla bisiklet binmeyi birleştirerek, sahil boyunca tiyolarını aldığım kıyılarda hem bisiklet binmek hemde olta balıkçılığının tadına bakmak üzere yola koyuluyorum.  Kemer yolu üzerinde bulunan piknik alanlarında şansımı deneyecektim. Liman Mahallesini geçtikten sonra solda Sarısı Piknik Alanı'nı dönüşte uğramak üzere pas geçiyorum. Sonraki durak ise Topçam Piknik Alanı. Tadilat nedeniyle de bu aralarda Topçam girişe kapalıdır. Devam ederek Beldibi'ne kadar devam ediyorum. Beldibi Sahiline inerek burada öğlene kadar zaman geçiriyor ve şansımı deniyorum. Ancak son zamanlarda sahilde ki balıkçıların sohbetlerinden edindiğim bilgi kadarıyla Balon balığının çıktığı yerde başka balıkların olmadığı yönünde idi. Ve çektiğim bir kaç balon balığı bana balık tutma hazzını yaşatsa da pek bir keyif vermiyor. Öğle saatlerinde buradan ayrılarak kıyı şeridinde Kargıcak, Çaltıcak, Topçam, ve Sarısu kıyılarından Antalya'ya kadar bir kaç noktada şansımı deniyorum. Ancak bugün güzel ve farklı bir gün geçirerek acemi şansı bu kez gülmüyor ve yakaladığım bir kaç küçük balık dışında bir şey yakalayamıyorum.







Bisiklet Rotaları









Yükseklik Profili

Zorluk Derecesi :Toplamda 53 km. olan, KOLAY bir parkurdur.
Maksimum Rakım :100 m.
Hangi mevsimde yapılır: Yağışlı havalar haricinde her zaman yapılabilir.
Bisiklet Seçimi : Her türlü bisiklet için uygundur.
Yol Yapısı :Tamamı asfalt parkurdur. 
Başlangıç Noktası : Falez Kavşağı.
Bitiş Noktası :Falez Kavşağı.
Su Kaynakları : Yol boyunca yerleşim yerleri mevcuttur. 
Alış-Veriş Alanları : Yerleşim yerleri dışında alış veriş alanı yoktur.
Konaklama : Konaklama ihtiyacı yoktur.   
DİKKAT!!! Herhangi bir kaza riskine karşılık kesinlikle en az iki kişile gidiniz ve bir yakınınıza gideceğiniz konumu bildiriniz!!!


Google Maps Harita Görüntüsü
 

GPS ve rota verilerini buradan indirerek daha detaylı inceleyebilirsiniz...

GPS ve rota verilerini üye olmadan DROPBOX üzerinden buradan indirebilirsiniz.

Başka bir rotada görüşmek üzere...

Sevgiyle Pedalla ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder