İŞİNİZE YARAYABİLİR TIKLAYINIZ! .mail: info@yabanhikayesi.com
HARİTALAR
Wikiloc : bisikletrotalari

Yayınlar, fotoğraflar ve içerikler izinsiz kullanılamaz!!!

14 Mayıs 2019 Salı

FESLİKAN-MORYER-SAKLIKENT-DÜZLÜBELİ-YARBAŞÇANDIR

GPS verileri ve harita bilgilerine sayfa sonunda ki wikiloc sayfası linkinden ulaşabilirsiniz!!!

Antalya'nın Kuzey Batısında kalan Geyikbayırı ve Feslikan Köyü'nü geçerek Moryer, Saklıkent, İmecik Yaylasının yukarılarından Düzlübeli Yaylası ve Yarbaşçandır Köyüne ulaşarak Antalya'ya döneceğiz. Çakırlar Pazar yeri geçildikten hemen sonra tırmanış başlayarak yükselişe geçilir. Geyikbayırı Köyü'nden önce sağ tarafta bulunan  kaya tırmanışlarının yapıldığı farklı kaya oluşumları görülebilir. Yükselmeye devam ettikçe doğa, manzara ve bitki örtüsü değişerek muhteşem güzellikler meydana çıkmaktadır. Feslikan Köyü'ne yaklaşıldığında, karşımızda Saklıkent Dağ manzarası, solumuzda ise Sinan Değirmeni mevkii görülmektedir. Feslikan Köyü'nden yola devam edilerek Feslikan Yaylası ve Karçukuru Mevkiine ulaşılabilir. Saklıkent ve Moryer tabelasının olduğu noktadan sağa dönerek yola devam ediyoruz. Moryer geçildikten sonra 2 noktada sola yol ayrılmaktadır. İlk yol ayrımından devam edildiğinde Karçukuru Mevkiine, 2. yol ayrımından devam edildiğinde Söğütcuması, dereköy ve kuzca köylerine ulaşılabilir. Yola devam edildiğinde Saklıkent' e varılarak kayak merkezi geçilir ve gözlemevi yolundan devam edilerek Saklıkent Dağı'nın İmecik Yaylası tarafına geçilir. Yukarıya çıkıldığında sola devam eden yol Gözlemevine gitmektedir. Önce sağa sonra sola devam ederek solumuzda kalan Saklıkent ve Bakır Dağlarının manzarası eşliğinde Düzlübeli Yaylası'na doğru devam ediyoruz. Düzlübeli Yaylasından sonra Antalya istikametine devam edilerek Yarbaşçandır Köyü'ne ulaşılır.