17 Ekim 2014 Cuma

ANT - 066 KABACA MAHALLESİ - HACISEKİLER -2

Rotaları aşağıda paylaşılmış olan wikiloc sitesinden telefonunuza yada GPS cihazınıza yükleyerek daha detaylı inceleyebilirsiniz. Telefonunuza yüklemek için buradan yardım alabilirsiniz!!!

Antrenman amaçlı çıktığımız bu turumuzda Ant-012 rotamızda yaptığımız, Altınyaka yolundan devam ederek Kabaca Mahallesinden sonra orman içerisinden Hacısekiler Köyüne devam eden orman yolunda ki farklı bir rotayı tamamlıyoruz. 20. kilometresine kadar Ant-012 rotası ile aynı güzergahta ilerledikten sonra bu kez düz devam ediyoruz. Bu yıla(2014) kadar yağmur sularının açtığı kanallar ve taşlık bölgeleri ile oldukça bozuk olan bu bölüm artık düzeltilmiş ve daha güvenli bir duruma getirilmiştir. Daha önceleri bazı bölümlerinde nerede ise bisiklet sürmek imkansız halde idi. Diğer yönde çevre açık ve dağ manzarası hakim iken, bu bölümde tamamen ormanlık alan içerisinde kus sesleri eşliğinde devam edilmektedir. Bir süre inişle devam ettikten sonra aşağıda dere yatağına ulaşılmaktadır. Dere yatağından önce yine yol düzenleme ve açma çalışmaları halen devam etmektedir. Dere yatağına yakın kısımlarda daha önceleri bazı bölümler patika şeklinde devam etmekte iken, artık bu patikaların üzerinden de geniş yol açılmış ve halen çalışmaları devam etmektedir. Bu yola kavuşulduğunda sola devam edilirse Muhtarın Yeri olarak adlandırılan mevkiye ulaşılabilmektedir. Sağa devam ederek Liman Mahallesinin hemen sırtında ki taş ocağı yolu üzerinden ilerleyerek Antalya ya ulaşarak bir parkuru daha geride bırakıyoruz.

Yükseklik Profili

Zorluk Derecesi :Toplamda 33 km. olan, KOLAY bir parkurdur.
Maksimum Rakım :Bisikletle çıkılan maksimum rakım 410 metredir.
Hangi mevsimde yapılır: Yağışlı havalar haricinde her zaman yapılabilir.
Bisiklet Seçimi : Sadece Dağ  Bisikleti için uygundur.
Yol Yapısı :%50 stabilize, %50 asfalt parkurdur.
Başlangıç Noktası : Falez Kavşağı.
Bitiş Noktası :Konyaaltı Sahili.
Su Kaynakları : Kabaca Mahallesinde ki Bakkaldan sonra herhangi bir su kaynağı yoktur. Bu noktadan sonra yanınızda en az 1 lt su bulundurunuz.
Alış-Veriş Alanları : Kabaca Mahallesinde bakkal mevcuttur.
Konaklama : Kamp için uygun bölgeler mevcut ise de güvenlik tedbirleri almakta fayda vardır.
DİKKAT!!! Herhangi bir kaza riskine karşılık kesinlikle en az iki kişile gidiniz ve bir yakınınıza gideceğiniz konumu bildiriniz!!!

Google Maps Harita Görüntüsü

GPS ve rota verilerini buradan indirerek daha detaylı inceleyebilirsiniz...

GPS ve rota verilerini üye olmadan DROPBOX üzerinden buradan indirebilirsiniz.

Başka bir rotada görüşmek üzere...