17 Mayıs 2013 Cuma

Ant-025 GİZLİ CENNET (ÇAKIRLAR-DOYRAN BARAJI-DOYRAN)

Rota ve harita bilgileri sayfa sonunda yer almaktadır...

Rotaları aşağıda paylaşılmış olan wikiloc sitesinden telefonunuza yada GPS cihazınıza yükleyerek daha detaylı inceleyebilirsiniz. Telefonunuza yüklemek için buradan yardım alabilirsiniz!!!

Bu rotada da paçaları sıvıyoruz :) Rotanın adının hakkını verecek kadar güzellikte bir manzaraya ve alana sahiptir. Ant-017 ve Ant-24  rotaları ile çok yakın olan fakat Akdamlar'ı geçtikten sonra orman içerisine girildiğinde, rotanın 21,8. km'sinde sola devam ederek gitmektedir. Bu noktadan sonra hafif tırmanış ve 500 metre kadar bozuk bir zemin ile devam etmektedir. Sonrasında muhteşem bir alan içerisinde bir müddet iniş devam ederek rotanın 24. kim'sinde set ile önü kesilen derenin oluşturduğu geniş alandaki havuz ile yol kesilmektedir. Bir kaç yıl öncesinde bu set yapılmadığında araç geçişine açık bir yol idi. Fakat bu setin oluşturduğu derin ve geniş su birikintisi ile araç geçişi iptal edilmiştir. Bisiklet binmenin keyfi ve güzelliği burada yine ortaya çıkmakta ve dere yatağından geçmek için ayakkabıları çıkartarak su içerisinden geçmek zorundasınız. Suyun serinliği ile hem yorgunluk atılıyor hemde büyük bir rahatlık geliyor. Dere yatağının biraz yukarısına doğru gidildiğinde su sığlaşmakta ve yürüyerek geçişe izin vermektedir. Burayı geçtikten sonra yine orman içerisinde devam eden yol ile Doyran Köyünden Saklıkent'e devam eden Asfalt yola çıkılmaktadır. Asfalt yola çıkıldığından sola devam ederek yaklaşık olarak 500metre sonra Doyran Göleti'ne varılmaktadır. Sonrasında ise Önce Doyran Köyüne ve Antalya'ya devam edilmektedir...

Akdamlar'ı geçtikten sonra sağa orman içerisine dönülen sapak...

Zorluk Derecesi : Toplamda 47 Km. civarında olan ORTAZOR bir rotadır.
Hangi mevsimde yapılır:  Her mevsim için uygundur.
Bisiklet Seçimi : Dağ Bisikleti.
Başlangıç Noktası : 100. Yıl Caddesi Migros Kavşağı.
Bitiş Noktası : 100. Yıl Caddesi Falez Kavşağı.
Su Kaynakları : Yol boyunca yerleşim yerleri ve su kaynakları olan rotadır.
Alış-Veriş Alanları :  Şehre yakın ve rota boyunca yerleşim yerleri olan bir rotadır.
DİKKAT!!! Herhangi bir kaza riskine karşılık kesinlikle en az iki kişile gidiniz ve bir yakınınıza gideceğiniz konumu bildiriniz!!!

Yükseklik Profili

Google Maps Harita Görüntüsü

GPS ve rota verilerini buradan indirerek daha detaylı inceleyebilirsiniz...

Başka bir rotada görüşmek üzere...