İŞİNİZE YARAYABİLİR TIKLAYINIZ! .mail: info@yabanhikayesi.com
HARİTALAR
Wikiloc : bisikletrotalari

Yayınlar, fotoğraflar ve içerikler izinsiz kullanılamaz!!!

5 Mart 2017 Pazar

YOL - 002 SİLYON

Rotaları aşağıda paylaşılmış olan wikiloc sitesinden telefonunuza yada GPS cihazınıza yükleyerek daha detaylı inceleyebilirsiniz. Telefonunuza yüklemek için buradan yardım alabilirsiniz!!!


SİLYON

Dünkü yorucu tekne ve deniz macerasından sonra ancak öğle saatlerinde çıkabildiğim bisiklet turuna, orta mesafede bir rota planlayarak hareket ediyorum. Güzel bir pazar gününde Antalya Falezlerine paralel bir rotada zaman zaman eşsiz deniz manzarası eşliğinde şehirden ve trafikten uzaklaşıyorum. Expo yolu ile yapılan Aksu Çayı üzerinde ki köprü aracılığıyla artık Lara Turizm Yolunu kullanarak Belek tarafına geçebilmek mümkün olmuştur. Oteller bölgesinden önce iki taraflı sarmalayan orman, oteller bölgesinde ki Golf  Sahaları ile devam ediyor. Kadriye Kavşağından sola dönerek Kadriye yönünde ilerliyor ve Silyon Antik Kentine doğru direk devam ediyorum. Antalya - Serik ana yolunu geçtikten sonra yeni yapılmış asfalt yol ile devam ediyorum. Baharın habercisi açan çiçeklerle birlikte yeşillerin sarmaladığı muhteşem bir ortamda ilerliyorum. Silyon Antik Kentini daha önce ki Ant-051. rotamızda gezdiğim için çok durmuyor ve dönüş yoluna geçiyorum. Gebiz yoluna çıkarak Antalya istikametine devam ediyorum. Gebiz yolunda karşıdan esen rüzgarla oldukça zorlanıyorum ama neyse ki Antalya yönüne döndükten sonra yandan esmeye devam ederek tur sonuna kadar sürüyor. 



















   

 


Zorluk Derecesi :Toplamda 85 km. olan, KOLAY bir parkurdur.
Maksimum Rakım :Bisikletle çıkılan maksimum rakım 67 metredir.
Toplam Tırmanış: Bisikletle çıkılan toplam tırmanış 540 metre civarındadır. 
Hangi mevsimde yapılır:  Yağışlı havalar ve sıcak yaz günleri haricinde her zaman yapılabilir.
Bisiklet Seçimi : Yol Bisikleti.
Yol Yapısı :Tamamı asfalt parkurdur.  
Başlangıç Noktası : Antalya.
Bitiş Noktası :Antalya-Belek-Kadriye-Silyon-Antalya.
Su Kaynakları : Rota boyunca alışveriş imkanı mevcuttur. 
Alış-Veriş Alanları : Rota boyunca alışveriş imkanı mevcuttur.    
Konaklama : ---- 
DİKKAT!!! Herhangi bir kaza riskine karşılık kesinlikle en az iki kişile gidiniz ve bir yakınınıza gideceğiniz konumu bildiriniz!!!






Google Maps Harita Görüntüsü



Powered by Wikiloc




GPS ve rota verilerini buradan indirerek daha detaylı inceleyebilirsiniz...

Başka bir rotada görüşmek üzere...

Sevgiyle Pedalla ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder